Advertisement

ENDONEZYADA Kİ DÜĞÜN VE NİKAH FOTOĞRAFLARIMIZA BAKIYORUZ💎💍

ENDONEZYADA Kİ DÜĞÜN VE NİKAH FOTOĞRAFLARIMIZA BAKIYORUZ💎💍 bügün sizlerle birlikte düün fotoğraflarımıza bakıyoruz umarım keyıfle ızlersiniz.
BU TÜR VİDEOLARIN DAHA ÇOK GELMESİNİ İSTİYORSANIZ videoyu beğenmeyi ve kanalımıza abone olmayı unutmayın ❤ SİZİ SEVİYORUZ


Videoyu beğendıysenız beğen butonuna basmayı ve kanalıma buradan abone olmayı unutmayın👉
ınstagram 👉 rusenjunandar
eşimin instagramı 👉 teukuharris
Abone olmak için tıklayın👉

ENDONEZYADA KI HAYATIM VE RUTİNLERİM

------------------------------------------------------------------------------

VLOGLARIMIZ


------------------------------------------------------------------------------

SOHBET VIDEOLARIMIZ


----------------------------------------------------------------------------------
ENDONEZYA DA HAYAT VE İSLAM

güzellik,makyaj,bakım,alışveriş,moda,stil,düğün,fotoğraflarım,fotoğraflarıma,dugun,evlilik,bakıyorum,baktım,bakiyorum,albüm,album,albumum,albümüm,düğün şarkıları,ruşen junandar,junandar ailesi,junandar,aile videoları,endonezya,bali,tatil,aşk
#düğünalbümü #JunandarAilesi #harrisrusen

güzellik,makyaj,bakım,alışveriş,moda,stil,düğün,fotoğraflarım,fotoğraflarıma,dugun,evlilik,bakıyorum,baktım,bakiyorum,albüm,album,albumum,albümüm,düğün şarkıları,ruşen junandar,junandar ailesi,junandar,aile videoları,endonezya,bali,tatil,dünkü deprem,

Post a Comment

0 Comments