Advertisement

Cum M-am Deblocat In Categoria Dietary Supplements pe Amazon (Pas cu Pas)

Cum M-am Deblocat In Categoria Dietary Supplements pe Amazon (Pas cu Pas) In acest videoclip am sa va arat, pas cu pas, cum m-am deblocat in categoria Dietary Supplements cu ajutorul lui Steve de la thefunnelguru.com.(este al 3-lea serviciu pe care il folosesc de la el).Pentru cei care nu stiu aceasta categorie este una dintre cele mai grele sa fii deblocat sa vinzi.Alaturi de beauty, baby si altele.
Am stiut ca foarte multi aveti o oarecare frica ca va pati ceva contul vostru de seller sau pur si simplu ca ve-ti platii 599$ sa va deblocati intro categorie si ve-ti lua teapa. Totul este cat se poate de legit!

Asteapta urmatorul videoclip ca sa va arat exact cum puteti beneficia de discount de 100$ la orice categorie ori de cate ori ve-ti dori sa folositi serviciile lui.

De ce m-am deblocat sa vand in supplements? In primul rand pentru ca este o categorie foarte mare unde se vand extraordinar de multe produse lunar.Este o categorie unde oamenii isi fac abonament la listing ca lunar sa le trimita Amazon doza de B12,Calciu,Magneziu, D3 si multe altele. Apoi, acolo unde este greu sa te deblochezi, nici competitia nu este asa de mare. Nu ma intelegeti gresit. Competitie va fii. Dar nu atat de mare ca in categoriile deblocate standard cum ar fii categoria Home & Kitchen.

Este drept ca m-am gandit de ceva timp la categoria asta dar vreau sa spun ca in proportie de 70% m-am hotarat sa ma deblochez datorita voua. Sa va ajut sa castigati incredere si sa vedeti dincolo de limitele pe care ni le impune Amazonul cu categoriile standard.

Va doresc tuturor mult succes si sper sa va fie de folos acest video!

Va astept cu drag in grupul de Facebook ROMANIA - Amazon Wholesale

Link catre grup:

Cupon Code 50% OFF ScanUnlimited: ROMANIAWHOLESALE

Link Catre ScanUnlimited:


Review Scan Unlimited:


KEEPA - Cel mai bun app pentru wholesale:


Review Keepa:


TransferWise - Cea mai buna banca cu cele mai mici comisioane:


Review TransferWise:

amazon wholesale,amazon wholesale romania,amazon romania,private label romania,produse amazon romania,amazon,afaceri romania,afacere amazon,afacere online pe amazon,amazon private label,amazon step by step 2019,wholesale romania 2019,cum vinzi pe amazon,business romania,amazon business romania,ecommerce romania,vanzare online,wholesale 2020,scanunlimited,scanunlimitedreview,wholesaleproductresearch,thefunnelguru,deblocarecategorieamazon,

Post a Comment

0 Comments